Visszatérés

19:21 július 25., 2010

Szija mindenki!Kb. 20 perce értem haza úgy mindenhonnan és nagyon fáradt vagyok de gondoltam mielött megtámadnám a fürdőszobát (melegvíz *nyálcsorgatás*) azelött tartok nektek egy kis élménybeszámolót :)

1.nap Péntek Coke Club

Hát mint láthattátok a képeken adtam önnmagam és mindenkinek megmutattam a gyönyörűséges bakancsom...hát ezt nem Coke Club-bon kellett volna,ugyanis igen érdekes szemmel kisérte végig minden ott pihenő a végigvonulásunkat,no de nem törtünk le pihenni mentünk :) Mászkáltunk,pihengéltünk,végre vége volt az MTV-s forgatásnak is,ahol én nem ragaszkodtam ahhoz a gondolathoz,hogy bemászok a medencébe,de végül csak sikerült,és a hajamat eláztatni is(köszi Alex).Végülis kinnt kötöttünk ki Zsiráffal és vettünk magunknak gyűrűket meg nyakláncot,hogy egy kicsit boldoggá tegyük magunkat,közben összefutottunk ismerősökkel és úgy döntöttünk,hogy velük töltjük az estét.Ez egy jó darabig így is ment,aztán úgydöntöttünk ideje sátrat verni valahol,akárhol.Lesétáltunk a partra hulla sötétben egy valószinüleg teljesen illegális helyen felállítottuk hősies sátrunkat,majd kis idő multán be is feküdtünk hiszen jött a vihar.(Jótanács..ha jön a vihar valami olya dolog mögé állítsátok a sátratokat ami szélvédett,és az a valami ne a Balaton legyen egy 10-15 méterrel arrébb.)

2.nap Szombat Siófok,Székesfehérvár,Veszprém

Naggyából 5:19 perckor nem birtuk tovább a kicsit hüvös szél hatásait a sátorral szemben és elterveztük gyorsan sátrat bontunk,aztán irány valahova máshova.(nem vagyok maximalista Zsiráfom :P ) Halott ötlet,halott sátor,legalább nem kell vele szenvedni,futás mindenki,ki merre lát :) Elsétáltunk a kisboltig,megreggeliztünk majd úgy döntöttünk,hogy a tegnap este összeszedett ismerősöket felkutatva tovább indulunk Veszprémbe,az Országos Veszprémi Pank-találkozóra. (Y) Meg is találtuk őket rövid időn belül,a Siófoki vonatállomás aluljárójának különböző lépcsőin pihenve,le is késtünk egy vonatot,veszekedtünk is,Zsiráftól kaptam egy lila-rózsaszin pónilovat,boldogok lettünk,elindultunk.Természetesen pank barátaink jegy nélküli utazásra szavaztak,mi annyira nem támogattuk az ötletet,a vonat meleg,és szélvédett ha onnan lezavarnak hüvös,hideg és nedves.Végülis az egész csapat eljutott Fehérvárra,ahol ismét szétszakadtunk egy kicsit,hiszen Zsiráfunknak elgurult a gyógyszere :P Végülis tovább vonatoztunk Veszprémbe,leszálltunk a vonatról,sétáltunk hegynek felfelé laza 3-4 km-et és megtaláltuk a többieket egy kevés telefonos segítséggel,illetve egy 2ikon lakó éppen teregető néninek köszönhetően aki valószinünek találom soha nem látott még ilyen furcsa embereket.Elindultunk a helyszinre,ahol a találkozó zajlott,körbejártuk az egész várost mire odataláltunk,megmásztunk egy másik szerint dombot szerintem hatalmas magasságokra törő hegyet,és mindezt azért,hogy olyan 2-3 óra pihenés után visszainduljunk a városba kicsit megcsappant létszámmal..:) Bolyongtunk,végülis életünket illetve lábainkat nem kimélve eljutottunk a Tescoig(amelynek zöldség osztálya soha nem lesz olyan szép mint a Szekszárdi-é :3 )Bevásároltunk meleg ruhát,illetve egy új tökéletes hasonmás sátrat és le is táboroztunk a tacskó falától egy laza 10 méterre.Megvacsiztunk,jóészakát puszit osztottunk és végre aludtunk :)

3.nap Vasárnap Veszprém

A srácokat időbe keltettük negyed 7kor,sátorbontás,irány el innen.Elvileg művészetek völgyén kéne lennünk,gyakorlatban nagyon hideg van és mi nagyon nem készültünk fel ilyen hidegre,a folyamatosan szitáló eső viszont nem teszi lehetővé,hogy 1-2 pulcsit vásárolva túléljünk egy hetet.Végül úgydöntött mindenki,hogy mennek Pécs-Szekszárd-Fehévár-Mucsaröcsöge illetve ilyen helyekre és itt elváltak útjaink :) Én megvártam a barátom :3 (a nyakába is ugrottam volna csak egy kicsit megdermedtem amig vártam rá),ezután beáltunk a váróba,mondván,hogy majd jó meleg lesz.Meleg sem volt,nagyon néztek is,úgyhogy elmentünk a pályaudvar melletti presszóba(nagyon jó hely ajánlom mindenkinek) és beforrócsokiztunk :) De eljött az idő amikor dönteni kell,irány haza vagy... irány haza :) Nehéz volt a búcsúzás de amire a busz indult beletörődtünk,hogy el kell váltunk :$ A busz 1:17 percet késett,de anyukámék voltak olyan jófejek és kijöttek értem,úgyhogy viszonylag hamar hazaértem :)

Vélemény(nem tény!):

Veszprém gyönyörű hely,de térkép nélkül senki ne induljon útnak,az állatkertben van kisteve aki nagyon aranyos,érdemes kocsival útnak indulni,mert nagyon nagy területen helyeszkedik el a város,de aki olyan sportember mint mi kitartóan gyalogol és közben mosolyog ;) Ajánlom mindenkinek,hogy látogasson el ha megteheti.

Találkozunk valamikor művészetek völgyén,gyertek sokan,és öltözzetek fel!

Csókhello!

A bejegyzés trackback címe:

https://instantkaosz.blog.hu/api/trackback/id/tr712175247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása