Nina

15:05 július 2., 2010

 

Pesti lány,party arc,nálam a szőke hajszin és az extrém életstílus teljesen passzoló dolog.Szerintem velem fesztiválozni iszonyatosan jó különben drága barátnőmet Lily-t sem tudtam volna rávenni arra,hogy részt vegyünk életünk legdurvább fesztiválos nyarán.Akármi van Ninácska megoldja :)Puszi nyuszi tapsi hapsi

így hogy hazaértem hozzáteszek pár dolgot...szeretem a szivárványt, a szöcskéket(VOLTon összehaverkodtam velük:D)a meleget minden mennyiségben, a bolond embereket, meg ha lehet valakivel beszélgetni, meg a spontán szitukat...nem szeretem a hisztis embereket, meg azt sem ha fontoskodik valaki, és semmi sem jó neki..ha valamelyik feszten taliztok velem adjatok egy napszemcsit, mert elhagytam az enyémet :( de a vbk meg a pálinka is megteszi :)

like it like me XD

KÉRTEK KÁVÉÉÉT??? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://instantkaosz.blog.hu/api/trackback/id/tr412125418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása