EFOTT élmények

16:11 július 19., 2010

Szevasztok!

 

Először is szorri,hogy csak most írogatok,de az EFOTT őrületesen jó volt :) Én ide amúgyis jöttem volna (pont a jegyem miatt vagyok amúgy Nyárfaló), nekem legalább 40 ismerősöm lenn volt, nem tudtam úgy elmenni vécére, hogy ne jött volna szembe velem valaki, hogy "Aleeeeex! Hogy megy a nyárfalás, te disznó!" vagy valami hasonló :D A koncertek természetesen flessek voltak,végre normális zenét hallhattam, Sound után... Bár a második napig a nagyszínpadig nem jutottam le, mert fenn a kempigben lévő sátorban volt minden,ami érdekelt. Este pedig a győriek redbullos sátránál buliztunk kábé minden este, a DJ egy hatalmasnagy paréj volt ("én nagyon rühellem ezt a számot, de nesztek, bulizzatok köcsögök!"-és benyomta gettától a memóriákat, vagy "ezt a számot a miskolciak kérték, ha nem tetszik, őket kell megagyalni!" és hasonlók :D), de a zeneaz pont az volt,amire tudok még bulizni :)

 

Az egész hetünk napközben a strand és Pécs körül forgott, a strandon fürödni lehetett, Pécsett meg kajálni óccsóért. Meg aludni a parkokban.

 

Orfű csodaszép. Meg az orrfüvem is. Haha :)

 

 

 

 Az egész fesztiválnak azért van durvajó fílingje, mert tele van egyetemistákkal, mint ahogy a neve is mutatja (egyetemisták és főiskolások országos turisztikai találkozója), és mindenki tudja, hogy mi az a gépészváltó, mindenki tudja, hogy miért kell a rohadt mázlipontokat utálni, mindenki ismeri az összes skandálható és énekelhető dalt és rigmust (hittem neked, elmentem veled, azt mondtad, hogy szedünk ibolyááát, na de nem is folytatom :P ), és mindenki tudja, hogy a BME-sek ellen csak az esélytelenek nyugalmával lehet kiállni sörváltózni, de azért megpróbáltuk, nekik 20 másodperc alatt volt, az ELTE szintideje olyan 37 mp volt. Én meg sose voltam jó, olyan 6-7 másodperc alatt sikerült... De az ELTE-BME kötélhúzást a hím kategóriában az ELTE nyerte! :)

 

 

A reggelek eléggé reggelek voltak, a győriek sátrában csak reggel 6kor lőtték le a zenét, de a bme-sek már reggel 9kor fellőtték a saját hangfalukat...

 

 

A tavalyi indexes tudósításban is volt egy szókapcsolat: "egyetemisták lealjasodnak", na ebben van igazság :) Dehát, egész évben komolyan tanulunk, mikor kapcsolódjunk ki? Végülis mi vagyunk a Jövő Értelmisége. Szóval elég nagy szarban van az ország :D

 

Pacsi!

 

 

 

 

 

 

Címkék: efott

A bejegyzés trackback címe:

https://instantkaosz.blog.hu/api/trackback/id/tr572161416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása