Volt (nem)emlékek

23:53 július 4., 2010

Szevasztok!

Én is eljutottam a blogíráshoz, két videószerkesztés között...ilyen a zsenik élete :)

Mozgalmas volt az elmúlt pár nap mindenkinek, az tuti. Nekem meg főleg, mert útközben, az MTV-s (a mjuzik, nem a madzsar) felvétel napján én még vizsgáztam is egyet. 40 pont a 45ből, jeeeee! :)

A Volt: ááááá, zseniális, imádom ezt a fesztivált, a sok jó zene, fröccsök, a város, a hegyek, és az új kedvencünk, az Ikva patak wellness központ :)

 

 

 

Persze előtte meglátogattuk a Boszi sö...kávézót is :D

 

 

Este pedig nekiláttunk a feladatoknak is, a videók ezen poszt után érkeznek! Aztán pedig mindenki elment aludni, és reggel egy jóízűet fingva ébredtünk. Így volt, nem így volt, égbőlpottyant mese volt!

 

 

 

Címkék: élménybeszámoló volt instantkaosz

A bejegyzés trackback címe:

https://instantkaosz.blog.hu/api/trackback/id/tr502129778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása