Voltam a Volton

19:06 július 6., 2010

Hej!

Még adós voltam egy beszámolóval a kedvenc Volt fesztemről :)

Az egész úgy kezdődött, hogy bementem megvenni az EFOTTjegyemet a djuice-ba, aztán amíg a srác babrált a számítógéppel (ja, mert vettem egy djuiceos simkártyát, és ez így csak kábé egy rugóval dobta meg az árat, ami még mindig óccsóbb, mint a 13ezres normál ár…), addig elkezdtem a szórólapokat nézegetni, és ott láttam, hogy fesztiválozz nyáron ingyen és még fizetnek is érte… Ez KELL nekem :D Bár aztán végül a határidőig filóztam a dolgon, de olyan 8körül feltöltöttem a jelentkező videómat, életem egyik legpocsékabb alakítását :D Csodálkoztam is, hogy két napra rá hívtak, hogy menjek castingra, 5ig érjek oda. De akkor meg itthon voltam Veszprémben, mert már kábé egy hónapja nem voltam itthon, és nem volt már kábé tiszta boxerem.... Ugrás az első buszraés 4ed5körül beestem, kitöltöttem valami adatlapot, aztán máris Simonék előtt voltam. Mindenki mesélte, hogy mindenféle feladatokat kellett csinálniuk, ezzel szemben nekem mondták, hogy meséljek magamról, milyen zenét szeretek, mi volt a legextrémebb élményem és kábé ennyi :D Magamban el is temettem a dolgot, de aztán állok a Béke téren a 14es megállójában (mentem Andersenbe meccset nézni), aztán ismeretlen szám hív, és egy kedves női hang aszongya, hogy „Gratulálunk, Nyárfaló lettél! Találkozunk 1-én délben a Volt előtt”. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, először persze nem hittem el :D De utána a nyuggerek már az ablakokból sasoltak ki, hogy mi ez a kiabálás :D Másnap készülődés, aztán valami hajnali vonattal kellett Sopronba menni, hogy odaérjek délben. Persze hulla voltam, és lefeküdtem egy bokorba feszt előtt aludni, így csak délben találkoztam a többiekkel. Vicces volt, durván különböző embereket sikerült összeválogatni :) Aztán kiderült, hogy ott biza nem lesz eligazítás, irány egy hűs hotel, ahol volt ingyenkóla meg süti is. Már megérte. Krisztián akkorra már eléggé kába volt :D Ott papírmunka, megkaptuk a kütyüinket, és jött a profi fotós, aki megcsinálta életünk legjobb képeit! Legalábbis az én képem objektíven állíthatom, hogy nagyon raj.

 


Természetesen a Volton már csak a hátsó kempingben volt hely (aki nem ismeri, az egy mező bekerítve, semmi fa vagy árnyék, max a tojtojok mellett), és ráadásul a sátor összerakása is nehezebb volt, mint annó összerakni alegóimat, de azért sikeresen abszolváltuk :) Este Parov Stelar, egy ideig Zagar, aztán Kvimbiiiiii <3. Levezetésként még Brains, amire durván jól lehet bulizni, aztán elkezdtem valami zenét keresni, amire tudok táncolni (értsd: nem valami hutyúhutyú diumdisu minimaltechnotrancehouse). Ja, azt nem említettem, hogy másnap volt a pszichó mesterszakra a felvételim is, szóval egy hajnali vonattal mentem vissza Pestre, aztán felvételi után vissza Sopron az MTV forgatásra. Szal egy ideig táncimánci, aztán találkoztam egy kedves sopronkörnyéki ismerősömmel, aki szintén hajnalban ment haza, és szintén nem talált jó zenét. Vele mentünk el inkább akkor sétálni, felvitt egy kilátóba, ahonnét egész Sopront be lehetett látni, sőt a távolban a Fertő-tó is ott csillogott. Az csodaszép volt, ahogy kelt fel a nap a tó felett és visszatükröződött róla. Ezt a képet a telefonommal csináltam, szóval nem adja vissza az egészet…

 

A felvételim jól sikerült, 40 a 45ből, rohanás vissza, majd pedig kiderült, hogy még két csapat is előttünk van, jeee :) Addig megcsináltuk a bemutatkozó videóinkat, meg betoltam két házmestert, mert nem járja! Megcsináltuk a feladatot, amiről itt olvashattok. Igazából nemtom, hogy aznap mit csináltam Prodigy-ig, de Prodigyn bementünk zúzni, kábé az 5ik sorig sikerült előreverekedni, de csak kábé egy órát bírtam, aztán kijöttünk, és egy ismerősömmel elmentünk Agnostic Frontra, ami egy metálbanda, ő bement (aztán megverték a skinheadek, mert neki volt haja és mégis ott pogózott elöl), én azért csak elmentem 30Y-ra is, utána kaja, és valakivel valami, de már megint én értem vissza legkésőbb a sátrunkba :D


Utolsó nap napközben wellness az Ikva-parton, aztán kimentünk egy nagy boltba felszerelésért, visszaérve még egy pár feladat (ezért lemaradtam Péterfy Boriról, de majd most Soundon pótolom :) ). Este az első a Kispááál volt, majd egy kicsit a Massive Attackbe is belehallgattunk, de Dub FX-ről semmiképpen nem maradhattunk le, a srác zseniális. Az egyetlen gond, hogy a sok rohangálás miatt, és amiatt, hogy a sátorban 9 után nem lehetett megmaradni, hullafáradt voltam, és a koncerten alig bírtam talpon maradni (nem, nem amiatt, amire mindenki gondol! :D), kijöttem, kajáltam, és közben PASO-t hallgattam, és utána egy ismerősömmel táncoltam is rá :) Majd 2-fél3körül gondoltam, hogy lefekszem egy órácskára, mert 4re már megbeszéltem egy találkozót, de azzal nem számoltam, hogy a közben lemerül a telefonom és nem ébreszt…Így csak másnap ébredtem, összepakoltunk, és indultunk haza.

 

Dióhéjban (:D) ennyi minden történt velem , holnap meg irány Zamárdi, a fantasztikus elektronyos Balaton Soundra! Rákenroll! :D

 

Addig is lájkoljátok a Voltos feladatmegoldásainkat, mert a Sound istentelenül drága, és jól jönne a zsé, hogy szállíthassuk nektek a videókat :)

 

Lájk: instantkaosz.blog.hu/tags/feladat

 

Fészbúk: www.facebook.com/#!/pages/instantkaosz/106595942725196

 

Képek: www.flickr.com/photos/instantkaosz/show/

 

Youtube csatorna: youtube.com/user/instantkaosz

 

Twitter: twitter.com/instantkaosz

 

 

 

Pacsi.
 

Címkék: volt élmények alex instantkaosz

A bejegyzés trackback címe:

https://instantkaosz.blog.hu/api/trackback/id/tr42133965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása